شرکت iDirect در تست بک هاول شبکه ی LTE خود از مرز 300Mbps عبور کرد

تست demo که با کمک فناوری DVB-S2X شرکت iDirect انجام شده است، منجر به برقراری نرخ داده ی بسیار بالا جهت جاسازی در سرویس مدیریت شده ی بک هاول سلولی شده است. به این ترتیب برد شبکه ی موبایل زمینی نیز گسترده تر خواهد شد.

شرکت iDirect به طور رسمی اعلام کرد که طی یک سری آزمایش هایی که در آزمایشگاه های این شرکت انجام شده است، ترافیک انتقالی توسط راهکار iDirect SatHaul به حدود 300Mbps در سمت downstream و 90Mbps در سمت upstream شبکه رسیده است. این آزمایشات به شرکت های ارائه دهنده خدمات این اطمینان را می دهد که تبلیغات موثر و گسترده ای بر روی خدمات بک هاول مخابرات سلولی داشته باشد و باعث شود تا اپراتورهای موبایل ماهواره ای بتوانند مرز خدمات موبایلی خود را به کمک ارتباط ماهواره ای افزایش دهند. شرکت iDirect، یکی از پیشگامان مخابرات ماهواره ای IP-Based در دنیا می باشد.

همچنان که تقاضا برای سرویس های 4G/LTE به مرور زمان افزایش پیدا می کند، شرکت های ارائه دهنده ی خدمات بر آن هستند تا به اپراتورهای موبایلی این امکان را فراهم کنند تا شبکه ی خود را به صورت بهینه و موثر و به نحو احسن توسعه دهند بدون اینکه هزینه ی اولیه اجرای پروژه (CAPEX) را بالا ببرند. هسته ی اصلی این استراتژی، انتخاب راهکار صحیح برای بک هاول موبایل می باشد که بتواند ارتباط داده ای را به مناطق دورافتاده و روستایی برساند. این سرویس می تواند علاوه بر انتقال داده در مناطق دوردست، سرویس های تماس اضطراری، مدیریت بحران را به همراه قابلیت اطمینان بالا به ارمغان آورد.

با آزمایش های صورت گرفته و رسیدن به مرز سرعت 300Mbps، فناوری DVB-S2X عملا توانسته است حداکثر سرعت قابل دستیابی در فناوری های قبلی را دوبرابر کند. فناوری DVB-S2X شرکت iDirect توانسته است موقعیت شرکت های ارائه دهنده ی خدمات را به عنوان یکی از بازیگران بزرگ صنعت موبایل بک هاول تثبیت کند و خواسته های سرعت و قابلیت اطمینان را ارضا کند.

LTE

به گفته ی مدیر بازاریابی و برنامه ریزی شرکت iDirect: استراتژی و برنامه ی ما در iDirect این است که به شریکان و اپراتورهای موبایل این کمک را کنیم که بتوانند سرویس های مقرون به صرفه و با کیفیت را همگام با توسعه روزافزون موبایل در جهان، به دست مشتریان برسانیم.

شرکت ایکاست هم به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های SAP دارنده پروانه قانونی ارائه خدمات ارتباطی بر بستر ماهواره، آماده ارائه راهکارهای مبتنی بر آخرین فناوری تجهیزات iDirect و همچنین خدمات ارائه خدمات ارتباطی برای بک هاول شبکه سلولی می باشد. مشاوران فنی ایکاست آماده پاسخ به سوالات و استعلامات شما خواهند بود.

Downloadشرکت iDirect در تست بک هاول شبکه ی LTE خود از مرز 300Mbps عبور کرد

برچسب‌ها: , , , , , , , , ,

عصر ارتباطات بین الملل پارس کار 2024-2007 ، شماره پروانه 100/70897